маркетинг хаб

Соцмережі у 2019 році – як відновити довіру

2018 рік сильно похитнув рівень довіри до соціальних мереж.

Внаслідок скандалу, пов’язаного з Cambridge Analytica та слухання в Конгресі, Facebook зіткнувся з тиском користувачів та контролюючих органів, які вимагали підвищення рівня безпеки, прозорості та точності.

У той же час Twitter опинився в центрі скандалу з приводу великої кількості ботів на своїй платформі, видаливши мільйони фальшивих аккаунтів.

Протягом останніх місяців споживачі, правозахисники та медіа-спостерігачі піддавали сумніву конфіденційність, точність та етичні принципи практично кожної соціальної мережі.

Результат: 60 % людей більше не довіряють соціальним компаніям.

Для брендів у соціальних мережах ця зміна є новим викликом та, водночас, і новою можливістю. Користувачі втратили довіру до багатьох медіа та впливових знаменитостей-інфлуенсерів (чиї фолловери дуже часто виявляються фальшивими або купленими). Люди у соціальних мережах довіряють насамперед тим, кого вважають щирими – друзям, родичам та знайомим, а також традиційним і надійним ЗМІ.

Далекоглядні бренди зосереджують свою увагу не на тому, щоб збільшити охоплення, а на тому, щоб створити прозору і якісну взаємодію. Наприклад, такі компанії як Adidas та The New York Times працюють над тим, щоб добитися тісного діалогу з меншими, більш цінними групами аудиторії. Вони створюють спільноти, де діляться змістовним та дослідницьким контентом, а потім усуваються з дороги і дають змогу користувачам спілкуватися між собою.

Рекомендації щодо цього тренду

Для початківця:

Створіть фірмовий хеш-тег для Instagram відповідно до цінностей спільноти.

Хеш-тег має бути короткий, легкий для запам’ятання, який згуртовує спільноту, об’єднану спільним інтересом.

Наприклад, канадська фірма, яка виробляє рюкзаки Herschel Supply Co. має популярний фірмовий хештег, #welltravelled, для людей, які люблять подорожувати. Вони заохочують своїх клієнтів ділитися фотографіями продуктів Herschel, знятими під час різноманітних цікавих подорожей.

Використовуйте хеш-теги, щоб об’єднати користувачів навколо цінностей бренду або благородної мети, а не просто для того, щоб запропонувати продукт.

Прийміть участь у чатах Twitter (або запустіть їх самостійно).

Чат Twitter – це публічна дискусія в Twitter, яка згуртовує всіх зацікавлених навколо певного хеш-тегу. Чати Twitter – чудовий спосіб створити спільноту, стимулюючи жваве обговорення навколо інтересів ваших клієнтів. Чати проводяться у визначений час, охоплюють одну тему, і їх очолює модератор.

Наприклад, Hootsuite щомісяця проводить #Hootchat з маркетингу та стратегії соціальних мереж, об’єднуючи групу зацікавлених учасників, які хочуть дізнатися більше про роль соціальних медіа в бізнесі.

Створіть групу Facebook, яка представляє інтерес для основної аудиторії.

Якщо у вас є бізнес-сторінка Facebook, ви можете легко створити групу Facebook для її доповнення. Поки ваша сторінка пропонуватиме більш загальну інформацію, ваша група Facebook може апелювати до інтересів ніші та бути спрямованою насамперед на ваших суперфанів.

Ключовим для брендів є створення простору, де покупці можуть вільно спілкуватися один з одним. Посприяйте виникненню такої взаємодії, а потім відійдіть в сторону.

Ви можете вибрати: робити вашу групу загальнодоступною чи закритою, і повинні чітко визначити мету групи, щоб люди знали, в чому полягає суть її існування.

Для більш просунутих:

Включіть мікро-інфлуенсерів у вашу маркетингову стратегію.

При плануванні кампаній подумайте про те, щоб найняти мікро-інфлуенсера, щоб покращити якість вашого взаємозв’язку з більшою аудиторією ніші. На відміну від добре знаних або зіркових інфлуенсерів, у мікро-інфлуенсерів є менша, зазвичай більш активна аудиторія в соціальних мережах. Вони доступніші для брендів, вважаються більш вартими довіри серед споживачів і часто приносять кращі результати.

Один з найпростіших способів знайти лідерів думок – пошук хеш-тегів у Twitter або Instagram. Це допоможе знайти людей, які мають вплив у вашій галузі.

Започаткуйте секретну групу на Facebook.

Публічні групи на Facebook відкриті для всіх бажаючих. Закриті групи можна знайти за допомогою пошуку, але потрібен дозвіл адміністратора на приєднання.

Нарівні з ними існують секретні групи: невидимі і недоступні для зовнішнього світу. Єдиний спосіб приєднання до такої групи –  її учасник запрошує Вас долучитися до кола обраних.

Для правильних брендів секретні групи можуть стати ефективним способом створення аури ексклюзивності або інтриги, особливо в контексті запусків та спеціальних рекламних акцій. А учасники такої групи, вільні від всюдисущих очей зовнішнього світу, почуватимуть себе розкутіше під час обміну ідеями.

Для кращого зрозуміння ознайомтеся з профілем MEL Magazine Gettin’s Chippy With It Facebook Group (тематика – картопляні чіпси).

Запускайте регулярні прямі ефіри в Facebook, які стосуються найбільш поширених питань.

Щоб зберегти довіру клієнтів, важливо часто спілкуватися з ними, активно вирішувати проблеми та бути максимально прозорими.

Прямі ефіри роблять Ваш бренд більш живим, спілкування з людьми в режимі реального часу зближує Вас і клієнтську аудиторію.

Не переймайтеся сценарієм прямого ефіру. Ваша головна мета – бути справжніми та поговорити в неформальній атмосфері.

Активізуйте власних працівників.

Діліться технічною інформацією та унікальними порадами, залучивши експертів, які вже працюють у вашій команді – від спеціалістів з продукту до свого генерального директора. Заохочуйте співробітників перепощувати контент із сторінки компанії, якщо він відповідає інтересам їхніх унікальних аудиторій.

Стаття написана за матеріалами сайту: https://blog.hootsuite.com

Share your thoughts